Školení je vhodné pro všechny, kteří chtějí získat funkční návod a začít využívat sociální sítě pro svůj projekt nebo s nimi chtějí začít pracovat smysluplně a strategicky.
V první části si zodpovíme Otázky, které si musíte položit, než s tím začnete, především PROČ zapojit sociální sítě do propagace start-upu.
Krátce budou představeny a použity jednotlivé sociální sítě/komunikační kanály - Facebook, Instagram, YouTube a blog na webu. Více rozebereme části o tom, jak je nastavit, na co nezapomenout (i z důvodu legislativy) a co funguje.
Nebude chybět ani nastavení strategie, především kdy, jak a které sítě přidat do propagace startupu.
9:00 | Otázky, které si musíte položit, než s tím začnete |
9:20 | Jak si definovat, které sociální sítě jsou pro můj start-up nejvhodnější |
9:50 | Jak začít a jak si procesy nastavit |
10:20 | Konkrétní techniky a vychytávky a jak můžou naboostovat Váš business |
10:50 | Přestávka |
11:00 | Jak si stanovit vlastní strategii pro sociální sítě |
11:30 | Nastavení strategie, kdy, jak a které sítě přidat do propagace startupu |
12:00 | Diskuze |
lektor školení
Hanka studovala matematiku s informatikou, ale v současnosti se věnuje práci v online propagaci. Svým klientům pomáhá s obsahovou strategií, chytlavými texty a rozjezdem sociálních sítí, zejména Facebookového profilu. Ve svém volném čase si zkouší trendy na Instagramu a natáčí vlastní videa na Youtube.
Mezi její předchozí zkušenosti patří např. správa a vedení blogu pro cestovku CK Metal, vedení FB profilu a příprava obsahové strategie pro Jihočeský vodácký autobus, copywriting pro Biano a Z-agency, s.r.o. či správa blogu AirJobs.
www.nanomadskestezce.cz
lektor školení
Hanka je koučka, mentorka a marketingová konzultantka. Díky 10 letům v sales dokáže za online marketingovou strategií vidět analogii s osobním jednání. Její specializací je cílená práce s obsahem v rámci jednotlivých nákupních fází klienta a přesná zacílenost reklamy jako online "koncovka prodeje". Primárně se věnuje té facebookové.
Mezi její předchozí projekty patří např. Jak na prezentace a Psychologie fontů, Jóga s Kristy či spolupráce se společností Luvaš s.r.o.
www.hanasilarova.cz