Chcete konečně nastartovat své podnikání? Mít perfektně funkční webové stránky nebo blog? Nebaví Vás, že nerozumíte co obnáší zkratky jako PPC, CTR, SEO, CPC, HTML, GOPAY, GDPR aj.? Pak je tento kurz přímo pro Vás. Ukážu Vám, jak z povinnosti udělat zábavu a ještě při tom vydělat peníze.
Kde: Brno, Olomouc, Praha Délka: 4 hodiny Vstupní znalosti: žádné Kapacita: max. 15 účastníků
13:00 | Webové stránky 1. Rozdíl mezi webovou stránkou a webovou vizitkou 2. Výběr služby poskytující webové stránky 3. Výběr dodavatele webových stránek 4. Jak správně zpracovat zadání na tvorbu webu 5. Klíčové prvky každého webu 6. Proč mít či nemít blog |
14:30 | Internetový marketing 1. Seznámení s internetového marketingu 2. Základy PPC 3. Základy SEO (optimalizace pro vyhledávače) 4. Základy affiliate 5. Základy e-mailingu |
16:00 | E-commerce 1. Formy on-line prodeje 2. Výběr platební brány 3. Nastavení procesu objednávky |
16:30 | Webová analytika 1. Základní metriky webu 2. Jak správně nasazovat měřící kódy |
16:50 | Kontakty a GDPR 1. Co musí web splňovat z pohledu GDPR 2. Jak pracovat s osobními údaji 3. E-mailing a GDPR |
17:30 | Závěr kurzu |
Koncová cena: 1 500 Kč
Dnešní doba digitalizace nabízí obrovské množství možností pro začínající podnikatele. Na trhu máme k dispozici hned několik možností jak si webové stránky vytvořit a spravovat. Někteří objednají webové stránky u odborníků, jiní se rozhodnou zkusit si je vytvořit sami. V obou případech je klíčové znát co od webových stránek potřebujete. S odborníky, agenturami, programátory, grafiky, se mnohem lépe komunikuje, když máte alespoň základní povědomí o technologiích a principech jejich tvorby. Díky základnímu povědomí budete schopni předejít nedorozumění a budete lépe schopni formulovat Vaše požadavky.
Avšak u webových stránek Vaše cesta teprve začíná. Pokud chcete získat návštěvníky, které proměníte v zákazníky, nevyhnete se internetovému marketingu. Ten si z části zvládnete sami a nebo si můžete opět najmout odborníky. Pro úspěšné kampaně se musíte naučit sledovat ty "správná" čísla.
Jako velmi důležitou a často opomíjenou částí je legislativní minimum webových stránek. Jste si jistí, že víte, co musí webové stránky minimálně obsahovat? Uvědomujete si, že v případě pochybení se můžete vystavit nepříjemné pokutě ze strany úřadů?
V tomto kurzu Vás Jarek Mikeš naučí vše potřebné pro úspěšný start webových stránek. Součástí jsou i materiály s tipy, referenčními odkazy na další zdroje a další doporučení, které určitě časem oceníte.
Ideální je si vzít sebou notebook nebo tablet, není to však podmínkou. Od nás dostanete blok na poznámky a další studijní materiály. Hlavně nezapomeňte dobrou náladu a chuť učit se něco nového.
Po kurzu budete vědět, jestli se Vám vyplatí si vytvořit webové stránky svépomocí nebo jestli je zadat někomu odbornějšímu. Budete vědět co musí webové stránky obsahovat, aby opravdu fungovaly a získávaly zákazníky (návštěvníky). Budete znát rozdíly v jednotlivých marketingových kanálech a naučíte se své výsledky měřit.